FAQ – često postavljana pitanja

KAKO NARUČITI?

JE LI KUPOVINA NA PANDINOM BRLOGU SIGURNA?

Pandin brlog je webshop iza kojega stoji Talent Show d.o.o., dugogodišnji lider uvoza i distribucije dječjih igračaka na hrvatskom tržištu. Ponosni smo nositelj oznake “Trusted Shop” koju dodjeljuje eCommerce Hrvatska, a međunarodno je priznati standard o sigurnosti kupovine putem interneta. Također smo priznati kao Google Safe Browsing mjesto te posjedujemo SSL certifikat koji jamči sigurnost podataka koje korisnik ostavlja na stranici. Naplata karticama obavlja se preko T-Com PayWay sustava koji je jedan od najsigurnijih sustava za obradu kartičnog plaćanja. Osim toga, dodatnu zaštitu nude i Zakon o zaštiti potrošača kao i Opći uvjeti poslovanja koje detaljno možete proučiti na ovom linku! 

KAKO ZNATI IMATE LI NEKI PROIZVOD NA ZALIHI?

Ako je proizvod moguće dodati u košaricu, znači da ga ima na zalihi, te ukoliko završiš kupnju u razumnom roku, možemo garantirati njegovu raspoloživost.

KOJI SU NAČINI PLAĆANJA NA PANDINOM BRLOGU?

Načini plaćanja na našem webshopu su kartično plaćanje putem sigurnog sustava T-Com PayWay, direktno plaćanje na naš račun (virman), KEKS Pay plaćanje i plaćanje pouzećem. Cijene navedene na webshopu odnose se na sve vrste plaćanja. Troškovi dostave iznose 3,98 € (30,00 kn).

Plaćanje u ratama moguće je za iznose veće od 50,00 € (376,73 kn). Za više detalja klikni ovdje. 

MOGU LI DODATI/ODUZETI PROIZVOD U VEĆ PREDANU NARUDŽBU?

Jednom kreirana narudžba ne može se više mijenjati. No, ukoliko imaš nedoumica oko narudžbe, uvijek se možeš s povjerenjem obratiti pandama u našoj korisničkoj službi za više informacija na [email protected]

SLUČAJNO SAM UPISAO/LA KRIVE PODATKE ZA DOSTAVU. ŠTO SAD?

Bez stresa! Javi nam se na [email protected] ili broj telefona 01 7980 979 sa brojem narudžbe i ispravnim podacima za dostavu i problem je riješen. Podaci o dostavi mogu se mijenjati do trenutka predaje paketa dostavnoj službi, a to je svaki radni dan do 10.00h! Nakon što je paket predan dostavnoj službi ne može se ništa mijenjati.

IMAM PROMO KOD S POPUSTOM. KAKO GA ISKORISTITI?

Čestitamo! Svoj kod možeš iskoristiti upisivanjem istoga u kućicu za kodove koja se nalazi na stranicama Košarica i Plaćanje. Kod će se automatski primijeniti na vašu košaricu. Ukoliko kod ne radi iz nekog razloga svakako se javite našoj korisničkoj podršci na [email protected] !

MOGU LI DOBITI R1 RAČUN?

Naravno! Prilikom ispunjavanja podataka u košarici proizvoda, samo označite polje sa R1 računom, ispunite podatke o vašoj tvrtki i to je to!

DOSTAVA

KOLIKA JE CIJENA DOSTAVE?

Dostava se naplaćuje u iznosu od 3,98 € (30,00 kn) i obračunava se prilikom kupnje na web shopu. Za sve narudžbe iznad 50,00 € (376,73 kn) mi te častimo troškovima dostave!

Svoje pakete već nekoliko godina uspješno dostavljamo preko našeg partnera GLS Hrvatska.

NE DOBIVAM MAIL O POSLANOJ NARUDŽBI. ŠTO SE DOGAĐA?

Pande uvijek žurno rade da svaki paket što prije dođe u ruke svog vlasnika. Radnim danom sve narudžbe obrađuju se do podneva i predaju dostavnoj službi. Vikendom i blagdanom ne radimo, te će narudžbe pristigle u tom periodu biti obrađene prvi sljedeći radni dan. Ukoliko imaš bilo kakvih pitanja i nedoumica, slobodno nas kontaktiraj na [email protected].   

KADA STIŽE MOJ PAKET?

Pande svoje pakete dostavljaju uz pomoć GLS Hrvatska kurirske službe. Rok dostave je 3-5 radnih dana od predaje paketa. U iznimnim slučajevima, poput predblagdanske gužve, taj rok se može produžiti zbog povećanog obujma posla. Navedeni rokovi dostave ne vrijede za Zonu 2 (otoci). Više o isporuci paketa na otoke pročitaj ovdje.

HOĆE LI ME DOSTAVLJAČ NAZVATI PRIJE DOSTAVE PAKETA?

Prije dostave paketa, GLS Hrvatska poslati će ti obavijest putem SMS-a i e-maila o vremenu dostave, a na e-mail ćeš dobiti i kod za praćenje pošiljke te link na stranicu pomoću koje možeš svoj paket pratiti u stopu.

MOGU LI OSOBNO PREUZETI PAKET?

Naše pande, iako vrijedne, znaju biti pomalo sramežljive, stoga nije moguće osobno preuzeti paket u brlogu. Nemamo maloprodajno mjesto, ali zato imamo naše brze i pouzdane partnere GLS Hrvatska da odrade posao dostave.

MOŽETE LI MOJU NARUDŽBU POSLATI U NJEMAČKU?

Za sada Pandin brlog šalje svoje vesele pakete samo unutar granica Republike Hrvatske, no konstantno radimo na širenju i poboljšanju svojih usluga pa te pozivamo da nas pratiš na društvenim mrežama – www.facebook.com/pandin.brlog te @pandin.brlog za Instagram i budi u korak s najnovijim događanjima u našem veselom brlogu!

REKLAMACIJE I POVRATI

U KOJEM ROKU MOGU IZVRŠITI POVRAT NARUČENOG ARTIKLA?

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, imaš pravo na povrat kupljene robe preko web trgovine unutar 14 dana bez navođenja posebnog razloga. Obrazac za jednostrani raskid ugovora možeš skinuti ovdje, popuni ga i pošalji nama na [email protected] . Za prikup i povrat se brinemo mi u dogovoru s tobom.

U KOJEM SLUČAJU MOGU REKLAMIRATI NARUČENI PROIZVOD?

Niz je slučajeva kada se može ostvariti pravo na reklamaciju. Za više informacija, posjeti stranicu naših Općih uvjeta poslovanja.

GDJE MOGU PROČITATI VIŠE O UVJETIMA KUPNJE?

Na dnu svake stranice Pandinog brloga nalaze se dokumenti (Opći uvjeti poslovanja) koji detaljno opisuju kada i pod kojim uvjetima imaš pravo na povrat/reklamaciju proizvoda, kao i ostale uvjete i prava kojima se podvrgavaš kupnjom u našem brlogu. Klikni ovdje za brži pristup Općim uvjetima.

ZAŠTO JE SUPER BITI DIO LOYALTY PROGRAMA?

ŠTO JE PANDIN PROGRAM VJERNOSTI?

Loyalty program su stvorile naše kreativne pande kako bi nagradile sve svoje vjerne kupce. Prilikom svake kupnje u vrijednosti većoj od 19,92 € (150 kn) dobivaš određen broj bodova koje pri sljedećoj kupovini možeš iskoristiti i tako si umanjiti iznos računa. Više detalja o našem Loyalty programu možeš pročitati ovdje!

KAKO DO LOYALTY BODOVA?

Prilikom svake kupnje veće od 19,92 € (150 kn) dobivaš određeni broj bodova koji možeš prilikom sljedeće kupovine zamijeniti za popust u eurima. Da bi mogao/la skupljati bodove, registriraj se kao korisnik Pandinog brloga – kao bonus dobrodošlice, dajemo ti prve bodove bez obzira na kupnju! O pragovima za dobivanje bodova više saznaj ovdje!

GDJE MOGU VIDJETI BODOVNO STANJE?

Na svom korisničkom profilu unutar Upravljačke ploče nalazi se dio “Bodovi”. Tamo možeš vidjeti stanje bodova koji su sakupljeni, ali i vodič koji ti točno govori koliko možeš umanjiti svoj račun pri sljedećoj kupovini za određen broj bodova. Detaljno o našem Loyalty programu možeš saznati ovdje! 

KAKO ISKORISTITI SAKUPLJENE BODOVE?

Kada se odlučiš iskoristiti svoje bodove, to ćeš napraviti na način da u košaricu dodaš željene artikle, i na stranici plaćanja, u kućicu pored pitanja “Želiš iskoristiti loyalty bodove” uneseš broj bodova koje želiš iskoristiti i oni će se, nakon potvrde, automatski primijeniti na košaricu te umanjiti konačni iznos računa.

KAKO JA MOGU POMOĆI PANDAMA?

Mi smo ovdje kako bi ti pružili najbolje moguće iskustvo kupnje i radost u korištenju naših proizvoda. Stalno se trudimo biti što bolji, kako bi naši kupci bili što sretniji. Stoga nakon primljene narudžbe šaljemo e-mail sa molbom za ostavljanje mišljenja o iskustvu kupovine na našem webshopu. Što ih više dobijemo, biti će nam lakše znati u čemu se trebamo popraviti, a što zadržati.

Također te pozivamo da nam se s prijedlozima, primjedbama i pohvalama javiš na stranice naših društvenih mreža Facebook i Instagram.

Pande u korisničkoj službi uvijek će rado odgovoriti na sva tvoja pitanja pa se svakako javi i na mail: [email protected].